tänker på....

Det har vart ganska skönt, livet. hittils alltså.
Man kan skylla på att man är "ung" & inte behöver ta så mkt ansvar.
Det gör inget om man är dålig på saker & ting, för man har hela livet på sig att lära sig de.
Ja, man kan skjuta de mesta på framtiden liMen det värsta är att det går inte lägre, jag börjar känna mig gammal.
Det går inte att skjuta upp saker längre, om fem är är jag 25, då är jag halvvägs till 50, då lever man bara
Med andra ord, har jag nästan levt mitt liv nu, utan att de äns har börjat. Tänk om jag hade kommit på de lite tidigare.

En annan sak som jag har kommit på är de där med att får man inge jobb, borde man väl börja plugga nått, tänk att jag sjunker så lågt, jag som aldrig skulle sätta min fot på en skola igen, jag skulle börja jobba, bli vuxen, skaffa ett liv.
aja det jag kom på var, ska jag söka nått söker jag till 2011 då är man inte klar för äns 2014 då är jag 24... och går ut skolan, är det typ inte meningen att man ska vara gift & skaffa barn då?
haha eller inte, men iallafall ha lite erfarenhet av värden där ute, istället för att plugga?

Nej uch jag vill inte bli gammal.
Hur gammal ska man vara för att räknas som gammal förästen?

vad ska jag göra med mitt liv ?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0