Pay and jump

Det är mkt som gör att en heldag ska stämma & man ska vara nöjd, därför är jag bara ganska nöjd & inte nöjd.
Nollade 80 klassen & fick fyra fel i 90,
Hästen skötte sig bra inne på banan,
Jag har endel att jobba på xD fan, jag vill ju att han ska hoppa av tidigare än vad han gör, hallå hästen, du ser att det kommer en stort läskigt hinder framför dig? du kanske borde hoppa av snart? typ nu? hallå,?? nej inte fan hoppar han av inte han hoppar av när han tycker vilket oftast brukar fungera ganska bra, men ah ni vet, hade han hoppat tidigare hade jag ju blivit klar med skiten tidigare xD nää, jag ska sitta upp, hålla om och vänta? haha alldrig livet då kanske jag dör? :O jaja jag vet, till hästa gång då ;)

på 90 klassen glömde jag ta av mig mina vantar så tyglarna gled som fan, därför blev de lite dåliga vägar. nått att skylla på iallafall.
Ah men man får väl vara nöjd.

Annars allt runt om kring, det är svårt att ha pappa som hästskötare, Det är endel jag fortfarande behöver jobba på.

annars skötte han sig bra när han stog i transporten kunde stä där & vänta medans vi gick banan & innan de var dags att lasta ur. Efteråt kunde han stå medans vi tittade på hanna.
så det är skönt, jag trode att de kanske skulle vara så att han skulle bli strässad och få damp när dom lastar ut hästar runt om kring, gnäggar & har sig. Men nepp något måste han ju vara bra på iallafall (: <3

Ja, inte helt nöjd alltså, men helt okej, Det måste ju finnas något att jobba på.
& jäklarns va jag ska jobba. eller ah, för att vara mig iallafall. pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0