Onsdag

Igår slog jag på min sko, aldeles själv. eller nästan aldeles själv iallafall.
Ville inte skriva om de, ifall att de var så att den inte satt kvar idag xD  men det gjorde den, så nu vet ni.
Halt är han inte heller, så ah. Det gick bra.

Idag red vi i ridhuset, gjorde inte de igår, vi red ut istället för vi blev så sena.
Just nu gillar jag att hoppa, det är inte lika svårt, man syr på hindret & hoppar.
Höjden spelar inte så stor roll längre, hoppar väl runt en meter, de känns bra.
Dressyren därrimot,....

Tittade på en lektion uppe på ridskolan för någon dag sen, och det var, dom red pricis som mig. Det var inge specielt med de. & jag som alltid har tyckt att dom är så dåliga och jag vill komma ifrån det.
Men nej, inget händer, det står still.
Det kanske helt änkelt är så, att jag kan inte komma längre än så här.
Är de då det jag ska göra resten av mitt liv, betala massa pengar för träning, tävling & häst.
och endå inte komma längre. talang lös helt enkelt.

Men jag vet ju, att jag kommer fotrtsätta jag vill helt änkelt inte ge upp, jag ger upp på så himmla mkt annat, Men det här vill jag. Så trots all otalang sitter jag där i snöoväder, regnoväder, mörker, Ja oftast kämpar jag på,
varför? : för att jag tycker att de är kul.

Men det hade säkert vart lite roligare om jag inte hade de vart lite roligare endå om jag inte hade vart lika talanglös. Om det hade gått frammåt.

Jag kanske ska börja rida i skogen igen?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0