Måndag

Måndag idag,
Har inte gjort så mtk, sov läge som vanligt, vafaan! men jag är ju trött.
Sen ut med vovven, sen städa & tvätta lite. äta mat & allt sånt som man gör.
på eftermiddagen gick jag iväg till stallet & mockade.
Fattar inte hur jag kan vara så seg xD haha men de tar ju tid.
men någon bra hästskötare skulle jag nog inte vara xD
Det tar typ 50 min att mocka sex boxar, det blir ju typ tio min i varge box :o . ja jag är faktiskt lite ja vad ska man säga att de tar sån tid... Sen så ska ju vattnet fixas de ska soppas de ska ner med hö från hö skullen de ska fodras både hö & kraft,... 
Inte för att de gör något för mig att de tar tid, jag har ju allt tid i värden, men endå^ 
Det tar 1 1/2 halv timma vare sig jag skyndar mig som ett as eller segar, så det är nog menngen att de ska sån tid.

Aja iallafall, efter de så kom hanna hem & vi red ut på rolex & ariel.
& sen efter de så red vi till ridhuset med Compliment & marinella.
Det var ganska kul att rida dressyr, de var länge sen. Även om de inte fungerar. vafan!!
Så nu efter sju timmar i stallet, är jag hemma igen. ligger i sägen & tittar på tv.

Vi gjorde en skit god sallad igår, så idag har jag ätit sallad tre ggr xD Men nu är den slut så i morgon får jag äta någe annat.

ja, det var min dag de, det är inte så illa att vara arbetslös trots allt, det är bara miljonerna som fattas, då skulle jag kunna ha de såhär ;) :D pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0