torsdag

känns typ som två dagar, attans va lång den har vart. Började med matte B i morsse. Sen hem åt lite mat, sommnade :O xD typ två timmar, tyckte själv att jag bara sjulle vila en kvart, så jag stallde klockan på 15 min, jag kände ju att jag var trött lixom. Efter de han jag snoza i en & en halv timma & han sommna om varge gång, imellan dom där nio minutrarna.... det är helt sjukt, för de första kan jag inte sova mitt på dagen, för de andra, med nio minuters mellanrum? ja, va ska man säga ^^

vid fyra fick jag iallafall palla mig iväg till stallet, stoppade in hästarna i lådan & åkte till pia.
väntade medans unghästarna blev värkade & sen vid sju var de hopplahoppla träning.
Det var läääääänge sen! eller iallafall två veckor sen, det känns som de var länge sen.

Hästapollen skötte sig bra, pigg var han (på complimets vis^^) . bromsen fungerade inte helt :O Och jag ah, man tränar ju av en andledning ;) men är iallafall ganska nöjd med kvällen, ser fram imot nästa gång,



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0