Tisdag

hade tänkt att äta frukost idag, för jag orkar inte göra lunch, kommer säkert inte hinna de, så nu väntar jag på att mackorna jag tinar upp i ungnen ska bli klara.
Vet inte hur jag ska lägga upp dagen idag, funderar på om jag ska fixa stallet medans jag går ut med hunden, eller om jag bara ska gå ut med hunden,?! jag behöver ju inte göra stallet om jag inte vill.
Sen om jag ska rida eller om han ska vila?

det blir nog rida,
Sen vid tre ska jag ta bussen in till hallsberg, fixa papperna till försäkringskassan & sen gå på såndär kurs så jag får övningsköra.

Sen hade jag tänkt att hinna upp till lindhult & titta på träning för maj-karin så jag kan bestämma mig om jag ska vara med nästa gång.

Känns som jag behöver skynda mig nu om jag ska hinna allt (; varför tar mackorna sån tid?? aja pussheej.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0