Tisdag.

Planen för tisdagen när jag sommnade i går kväll var: Att klockan ringde vid nio, jag skulle gå ut med hunden, och fixa stallet & rida på förmiddagen. På eftermiddagen skulle jag göra bra saker, läsa lite i körkorts boken, skicka in lite papper söka jobb & sånt.

När klockan ringde var jag såklart trött, sommnade om & vaknade igen vid elva, fasnade vid tv:in klockan ett började min dag & jag gick ut med hunden.

Ja, vilket betyder att nu är jag hemma från stallet ;) några timmar sen i min planering...
klockan är ju snart halv sex, nu känner jag inte för att göra allt bra jag skulle göra,
Får göra ett nytt försök i morgon, men att gå upp tidigt.

Nu ska jag göra lunch, eller kvällsmat. eller vad man ska kalla de,... pussheej!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0