Tisdag

Var i hallsberg idag, pratade först med typ syv på konvux. Hon var ganska dryg & hade inte så mkt bra att säga.
Eller så är de så, att de bara finns massa tråkiga utbildningar.

Ska iallafall börja läsa matte B på måndag.

Igentligen vill jag ha ett jobb, eller vem vill inte de, ska bara bestämma mig vad,
Kan tänka mig att plugga med, men hittar ju fan inge kul.

Skulle köpa körkortsboken & göra ett syntest till körkortet idag, Men det var bara någon dryg tjej där som inte kunde göra sitt jobb. Kunde inte kassan så hon kunde inte sälja någon bok, & hon kunde inte skriva på syntesten& jag hade ingen lust att åka tillbaka i morgon bara för att hon var dålig.
Varför ska hon ha jobb, som inte kan de. Medans massa andra får vara hemma & vara arbetslösa.

irriterande, men men..

nu ska jag iväg till hästapollen.  jag är trött efter att ha vart igång sen i morrse jag är inte van, efter så här många timmar brukar de vara dags att sova igen xD kanske var bra ska väl försöka hålla de ;D

hejdå!


Kommentarer
Postat av: Anonym

Vad duktig du varit idag :) Då kan du lära mig lite matte B-kunskaper, var ett tag sen jag läste den kursen så jag kommer inte ihåg så mkt längre...

2010-02-09 @ 21:14:09
Postat av: Elin

Det var jag som skrev :P

2010-02-09 @ 21:14:40
URL: http://eliisplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0