fortfarande tisdag

ja vafan jag hinner blogga en gång till nu på min låååånga tisdag.
Sen sisst gick jag till stallet, red ut.
Det var inte mockat, så jag skickade iväg ett mess att jag fixade de, det är så svårt att veta om jenny kommer & fixar de, eller om jag ska göra de. Jag kan väl göra de endå även om det är hennes dag, men kul att ha åkt & sen komma fram & de är fixat... onödigt lixom. Eller igentiligen, hon kanske bara skulle bli glad^^ det är nog bara en bortförklaring på min lata sida nu igen. haha fan! jag hatar att vara lat.

Ah iallafall mockade gick hem, lagade mat. så nu har jag ätit lagad mat två gånger idag. kebbab tallrik med angeliga i hallsberg & sen de jag gjorde på kvällen, sen hade pappa köpt en semla, inte för att det är så gott, men jag åt de endå. för att? ja man gör ju så ibland, så nu är jag iallafall määäääätt.

Sen ringde hanna och sa tack för att jag mockade både igår & idag, det var så länge sen de var igår så jag kommer knappt ihåg de, men ah det var väl bra.
hon hade jobbat från 9 tills då hon ringde någon gång vid åtta. puuh, det ger mig dåliga vibbar om att behöva jobba jag skulle ju dööö :O
Tänk då att behöva ställa sig & mocka. då skulle jag apsolut dö.
Det är tur att jag är arbetslös. ;D

imorgon kommer koko kotknäckaren för hästar ni vet, & tittar på compliments lilla runpa igen, klockan 8:a på morgonen :O gaaaaah.
Ja jag säger då de, vafan ska man jobba hinner man ju vara helt slut innan man blir pansionär,..
Sen ska jag iväg till örebro & sova där tills på torsdag. syster fyller år. :D

Känner hur lat jag är, så jag funderar på vad jag skulle kunna jobba med som inte tar död på mig.... aja pussheej

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0