Bättre tider, ibland lönar de sig att vänta (;

Idag har vart en bra dag,
Vaknade på sådär lite fel sida, skulle upp till stallet, pulsa i all snö, mocka en box, pulsa hem igen. inte alls vad jag kännde för, tjatade på min mor om hon ville mocka, tjatade på min syster om inte hon kunde göra de, tjatade på min far, om ja iallafall inte bara kunde få skjus dåt då? (a) Ingenting hjälpte & jag satta på mig jacka & mösss, satte min i köket & väntade på bättre tider, &då för första gången i mitt liv kom den där bättre tiden. Det plingade till i mobelen & det stod att min box redan var mockad om jag ville slippa gå dit (:

så de var bara att ta av sig mössan igen, och sen fortsatte min dag bra!
Tänk vad saker kan göra än glad.

på em åkte vi iväg till moster & jag red deras travhäst, det var ett tag sen jag hopplade runt på en sån (;
aja pussheej 

Syns inte hur mkt snö de är, men det är iallafall nästan hela mitt ben ju xD & jag lovar, det är jobbit.
Eller så är jag lat, bror på hur man ser de...?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0