tisdag

tisdag idag,
& vad har jag gjort..?! inte så mkt som vanligt... laaaat eller vadå? men på något konstigt sätt försvinner dagarna endå,
Gick upp kvart över åtta i morrse, trött som ett as, jag skojar inte de senaste månaden har jag vart så trött så jag nästan spyr av trötthet lixom.. men men, kravla mig upp och så vare ju praktik typ halv nio (: bra att ha gått om tid på morgonen lixom (;

Någon gång, ska jag bli sådär duktig, jag fattar inte hur man kan komma ihåg allt för mig kommer jag ihåg vissa saker ett tag, men sen glömmer jag ju bort de för det är andra saker man måste komma ihåg:) aja, man ska väl ha något att sträva efter..

iallafall var vi hemma typ halv fem, jag frös som ett as, det var ju sviiiin kallt idag, kröp ner under täket, en halvtimma menans jag tittade på film, sen blev de att gå till hästapollen & åka iväg till ridhuset och rida lite.
Nu är klockan nio och jag är hemma igen & funderar på vad jag ska göra ikväll..
borde bli något bra, som typ plocka undan lite i rummet, tvätta eller nått sånt.
men det är väldigt lokande att krypa ner under täcket igen, tända några ljus & titta på film igen.
jag kanske kan göra båda & först städa, sen titta på film.

vart tar mina dagar vägen? är det inte meningen att jag ska söka lite jobb, tycka lite synd om mig för att jag är arbetslös, ja, vad vet jag, göra nyttiga saker.. men då hinner jag ju inte sova, & jag tkr om att sova :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0