ondsag

gick upp innan sex i morrse, för att ta bussen till örebro & gå på personalmöte inne på I´am. Som vanligt går bussarna hem så himmla bra, så det han bli en sväng på lindex i hallsberg, skit mkt snyggt hade dom inne nu (: hur som hällst fyra timmar efter mötet var slut hade jag tagit mig de 20 min i bilväg hem, När jag kom hem skulle jag bara vila ett tag, sen rida upp med hästen till ridhuset, men trött som ett as, orkade jag inte flytta mig från sängen när klockan ringde, så jag sov ett tag till & då missade jag såklart ridhustiden, får ta de i morgon iställlet. Kände igår att jag skulle vara trött idag, fick upp spyer när jag typ hickade & så, så det känndes redan då att lite sömn skulle inte skada. men nu är jag pigg igen, men ska bli skönt att sova inatt (; man kan aldrig sova för mkt (: ja, det är min dag idag, jag har sooovit. hoppas på en piggare dag i morgon ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0