måndag

Fick gå upp tidigt i morrse, gaah jag dör. Halv nio hade jag iallafall fått upp mig själv ur sängen & en kvart senare var de dags för praktik. Sen käka mat & titta på en film hemma hos hanna & efter de en mysig ridtur, :D
Så det har vart en bra dag, nu kanske jag ska med på julbord igen  jag hinner tröttna på skiten!!!

aja, trött är jag med xD ovanligt va? Det var riktigt skönt att lägga mig här, men men... Jag får väl vara nöjd med att jag var pigg mitt på dagen iallafall (:
Imorgon ska jag jobba igen, fast med dom gammla dådå. pengar :D men uch&blä.
Har ganska mkt jobb nu över jul, eller ja mkt & mkt men iallafall sju dagar eller nått, det är ju mer än vad jag har haft de andra månaderna, mina pengar är snart slut, så nu måste jag spara varge öre,

& så har jag jätte mkt att betala hanna, hon bjuder mig på massa mat, kör mig & hästen jätte mkt, & slog på tappskon & skode gratis sisst jag tog broddar & ja, en massa. Behöver lite pengar så jag kan betala lite, det känns ju bättre då... tillslut kommer jag väl inte komma ihåg allt. det gör jag säkert inte iallafall.

pengar pengar pengar
& jag har inte köpt en enda julklapp,
nej varför gnälla? det är ju inte så att jag hittar så många jobb att söka heller,
Det är väl bara att söka all skit jag hittar, men det gör jag inte. jag får väl skylla mig själv.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0