lördag

Sitter på min säng & tittar ut över golvet, det är kläder på varända liten yta, jag måste nog städa. idag igen. det blir ju likadant varge kväll. det är lixom ridkläderna som hamnar där, eller lite andra kläder med, men mest ridkläder, vart ska man göra av dom? det käns onödigt att typ bära ner dom till skåpet där nere varge dag, eftersom dom ska upp igen.
Stinker hääst gör det med, eftersom jag tre stalljackor här inne med, mina stall termobyxer & lite sånt. men det är väl bättre att de luktar här, än i hallen typ xD
jag hatar vintern, det är ennu mer hästkläder & igår kväll fick jag tillomed brodda hästen, innan jag skrittade upp till ridhuset för de var ishalt på vägen. jag hatar vintern. jag gör värkligen de;)

då får de vara höst hela året om de vill, det kan tillomed alltid få vara mörkt & spöregna när jag rider HELA TIDEN, bara jag slipper hala vägar, kallt, alla kläder. blä..
Men & andrasidan, blöta täcken om det är höst... (?) jag ska flytta utomlans :D det är nog de bästa.
nej jag tycker om årstiderna här, men inte varge dag, inte idag ;) idag är de dimma & spöregnar, jag ska rida ut, har inte bestämt vart, men... någonstans. det värsta är att man måste ju rida typ nu om de inte ska bli mörkt. och nu är jag trött & så skulle jag ju städa, det får nog bli lite mörkt.

jobba i morgon, ska bli kul (: (tror jag, det var ett tag sen)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0